Od dzisiaj, w związku z sytuacją epidemiologiczną, pracownicy Wydziału Spraw Obywatelskich załatwiają sprawy mieszkańców, wyłącznie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym. Tel. 33 842 93 04 lub 33 842 93 05.
Natomiast czasowo zostaje zawieszona możliwość osobistego załatwiania spraw związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej z wyrobieniem Oświęcimskiej Karty Mieszkańca, Oświęcimskiej Karty Seniora czy Karty Dużej Rodziny.
Tak dowód osobisty czy kartę mieszkańca też odbiorę przez Internet.
Niema jak urzędnikom: Przecież mogą załatwiać sprawy przez internet tylko trzeba podać konta do wiadomości publicznej. Jednak to za wielki wysiłek jak na ekipę PO. i Trzaskosia z taśmą klejąca.
A bo czy tylko w wydziale spraw obywatelskich był Covid? A czemu o innym nie napiszą?
Dlaczego nie napisano wprost, że wydział został zdziesiatkowany przez COVID? Czy ludzie którzy załatwiali tam sprawy nie mogą wiedzieć, że byli narażeni na zakażenie?