Jest decyzja środowiskowa Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska ws. budowy trasy szybkiego ruchu S1 z Bielska-Białej do Mysłowic, wraz z budową obwodnicy Oświęcimia.
Wydana przez Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska decyzja ostatecznie rozstrzyga uwarunkowania środowiskowe planowanej inwestycji. Ta decyzja w szczególności doprecyzowała kwestie przyrodnicze w zakresie projektu budowlanego oraz przeprowadzania prac budowlanych. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach wskazuje w jaki sposób wykonać inwestycję, tak aby w najmniejszym stopniu wpłynąć na stan środowiska. Wydawana jest po przeprowadzaniu oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
Formuła realizacji
Inwestycja realizowana jest w formule projektuj i buduj, co oznacza, że przyszli wykonawcy, w pierwszej kolejności wykonają dokumentację projektową, uzyskają niezbędne decyzje administracyjne a następnie, w oparciu o nie, zrealizują cały zakres przedsięwzięcia. Dokumentacja projektowa będzie musiała uwzględniać rozstrzygnięcia decyzji środowiskowej. Jednym z elementów dokumentacji projektowej, niezbędnym do otrzymania decyzji zezwalającej na realizacje inwestycji drogowej, będzie wykonanie raportu oddziaływania inwestycji na środowisko, którego nieodłącznym elementem jest inwentaryzacja przyrodnicza.
Trzy odcinki S1 Mysłowice – Bielsko-Biała
Zakończyliśmy postępowanie przetargowe dla odcinka od węzła Oświęcim do Dankowic, w zakres którego wchodzą: droga ekspresowa o długości 15,165 km oraz trzy węzły drogowe: Oświęcim, Wola, Brzeszcze. W pozostałych dwóch przetargach, dla odcinka: węzeł Kosztowy II (z węzłem) – węzeł Oświęcim (bez węzła), oraz Dankowice – węzeł Suchy Potok (z węzłem) trwa badanie i ocena dokumentów składanych przez wykonawców. Przewidujemy, że do wyboru najkorzystniejszej oferty może dojść w maju bieżącego roku. Umowy z wykonawcami, przy braku odwołań, planujemy podpisać w III kwartale 2020 roku.
Kiedy powstanie droga
Realizacja inwestycji planowana jest na lata 2021-2023. We wszystkich trzech postępowaniach przyjęto jednolite założenia, że wykonawcy w terminie 10 miesięcy do podpisania umowy złożą wniosek o wydanie decyzji ZRID. Całość inwestycji: prace projektowe i roboty wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie mają zostać ukończone w czasie nie dłuższym niż 36 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Witam. Tym wariantem drogi S1 które wybrało lobby górnicze, powinno się zająć ABW i CBA. Przekonacie się dlaczego, jak wybudują w 2030. ZIOM Z BRZESZCZ
Tak samo zdaje egzamin szanowna pani ekspedientka na kasie (serdecznie pozdrawiam i doceniam) sprzedając mi chleb za moje pieniądze i dostając za to wynagrodzenie.
btw autostradami po kraju jezdze juz kilka ładnych lat i napewno to nie pisiory je wybudowały:)
Ale widzę sukces ma wielu ojców ,porażka jest zawsze sierotą:)
Państwo PiS zdało egzamin,w przeciwieństwie do ich POprzedników!
Wypas. Szybko do A1, szybko do A4.Dla mnie bomba. Faktycznie zwijamy się:)
Nie żebym się czepiał, ale czy przypadkiem nie powinno być tak, że najpierw wydawana jest decyzja środowiskowa, a potem rozpisywany przetarg?
Brawo my!!!!
Szanowny Użytkowniku. Zgodnie z nowymi przepisami dotyczącymi posiada przechowywania i przetwarzania danych osobowych, informujemy, iż LOBBO Bogdan Wilczak wprowadziła nową politykę prywatności zgodną z wymogami RODO. Informujemy, iż wszelkie dane pozostawione przez Państwa w formularzu kontaktowym wykorzystywane są wyłącznie w celach kontaktu zwrotnego. Publikując na tej witrynie komentarze zgadzacie się na przechowywanie informacji niezbędnych do ich przetwarzania. Na każdym etapie mają Państwo wgląd w swoje dane osobowe, a także mogą Państwo zażądać, aby dane te z naszej bazy usunąć. W celu wglądu w posiadane dane lub ich usunięcia, prosimy o kontakt na mail: redakcja@oswiecimonline.pl Warto zaznaczyć, że strona na której obecnie Państwo przebywacie używa ciasteczek "cookies", by podnieść jej wydajność. Jeżeli pozostajesz na stronie, zgadzasz się na ich zainstalowanie na swoim sprzęcie. Pozostaję na stronie i zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowychPolityka Prywatności
Polityka prywatności
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Witam. Tym wariantem drogi S1 które wybrało lobby górnicze, powinno się zająć ABW i CBA. Przekonacie się dlaczego, jak wybudują w 2030. ZIOM Z BRZESZCZ
Tak samo zdaje egzamin szanowna pani ekspedientka na kasie (serdecznie pozdrawiam i doceniam) sprzedając mi chleb za moje pieniądze i dostając za to wynagrodzenie.
btw autostradami po kraju jezdze juz kilka ładnych lat i napewno to nie pisiory je wybudowały:)
Ale widzę sukces ma wielu ojców ,porażka jest zawsze sierotą:)
Państwo PiS zdało egzamin,w przeciwieństwie do ich POprzedników!
Wypas. Szybko do A1, szybko do A4.Dla mnie bomba. Faktycznie zwijamy się:)
Nie żebym się czepiał, ale czy przypadkiem nie powinno być tak, że najpierw wydawana jest decyzja środowiskowa, a potem rozpisywany przetarg?
Brawo my!!!!