W czwartek 10 października Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad oddział w Katowicach, ogłosiła przetargi na zaprojektowanie i budowę dwóch z czterech tzw. odcinków nowego fragmentu ekspresowej trasy S1 między Mysłowicami, a Bielskiem-Białą.
Pierwsze przetargi dotyczą 28 km nowej trasy: od węzła Kosztowy II (w Mysłowicach) do węzła Oświęcim oraz od węzła Oświęcim do Dankowic.
Odcinek węzeł Kosztowy II (z węzłem) – węzeł Oświęcim (bez węzła) obejmuję budowę drogi ekspresowej o długości 12,9 km oraz obwodnicy Bierunia o długości 2,1 km, trzech węzłów (Kosztowy II, Lędziny, Bieruń) oraz jedną parę Miejsc Obsługi Podróżnych.
Odcinek Oświęcim (z węzłem) – Dankowice obejmuje budowę drogi ekspresowej o długości 15,2 km i trzech węzłów (Oświęcim, Wola, Brzeszcze). Obecny termin składania ofert w tych dwóch postępowaniach to 14 stycznia 2020 r.
Przetargi na odcinek Dankowice – Bielsko-Biała, GDDKiA planuje ogłosić jeszcze w październiku. Natomiast ogłoszenie kolejnego postępowania – na odcinek obejmujący obwodnicę Oświęcimia – planowane jest w grudniu br.
Odcinek Dankowice – węzeł Suchy Potok (z węzłem) obejmuje budowę drogi ekspresowej o długości 12 km, dwóch węzłów drogowych (Stara Wieś, Suchy Potok), jednej pary miejsc obsługi podróżnych oraz tzw. obwodu utrzymania drogi. Ostatni odcinek to odrębna obwodnica Oświęcimia (odchodząca od węzła S1 „Oświęcim) – o długości 9 km.
GDDKiA
Koncepcja Programowa przebiegu obwodnicy w mieście Oświęcim (wariant 2).
Zobacz także archiwalne nagranie, kamień milowy premier Beaty Szydło ws. o budowy drogi S1
No to jest okazja do zdemaskowania hotina. Wystarczy zgłosić naruszenie ciszy wyborczej i facet ma pozamiatane.
Hotin spadaj idioto. Zdaje się jest cisza.
Jest ktoś w stanie wskazać który wariant będzie realizowany