Informacje

OŚWIĘCIM. Carrefour pozostaje w Galerii Niwa

Carrefour Polska przedłużył umowę najmu z Galerią Niwa na kolejne lata. Ta decyzja dowodzi, że oświęcimskie centrum handlowe jest postrzegane jako atrakcyjna lokalizacja dla popularnych najemców na polskim rynku. Jest to zasługa m.in. utrzymujących się na wysokim poziomie wskaźników odwiedzalności i stale poszerzanej oferty tenant mixu.

„Kontynuacja współpracy z tak popularną marką w Polsce i na świecie bardzo nas cieszy. Decyzja  o przedłużeniu umowy daje Galerii Niwa możliwość zapewnienia klientom atrakcyjnej oferty artykułów spożywczych i usług około zakupowych. – opowiada Katarzyna Zegar, Dyrektor Galerii Niwa. „Silna marka operatora spożywczego i rozrywka to dwa czynniki, które w połączeniu z ofertą modową przyciągają klientów do galerii, aby finalnie zapewnić jej sukces. Carrefour bardzo dobrze sprawdza się w naszym koncepcie, co przekłada się na wysoki wskaźnik odwiedzalności centrum i stale rosnącą grupę lojalnych klientów ” – dodaje Anna Polak, Head of Leasing w Master Management Group.

„O przedłużeniu umowy najmu w Galerii Niwa zadecydowała popularność naszego sklepu oraz jego dobra lokalizacja w chętnie odwiedzanym i największym centrum handlowym w Oświęcimiu. Jako jeden z kluczowych i największych operatorów spożywczych w mieście jesteśmy w Niwie już od 10 lat. Stale pracujemy nad udogodnieniami dla klientów, wprowadzając innowacje technologiczne, nowe produkty i usługi, zgodne z trendami konsumenckimi. Także w sklepie Carrefour w Niwie, klienci mogą korzystać już z usługi Click & Collect, która daje im możliwość odbierania produktów niespożywczych zamówionych na platformie Carrefour.pl, w swoim sklepie blisko domu” – komentuje Agnieszka Prędka, Head of Lease Management & Expansion w Carrefour Polska.

mmgm.pl

Poprzedni artykułNastępny artykuł

14 komentarzy

  1. boczarska nie będzie sie także reklamowała w domu kultury ani pod szpitalem

  2. boczarskie nie wolno reklamowac sie w aptekach est to zgłoszone do Izby Aptekarskiej , dokumenty są u prawnika , zdrowit nie będzie łamał prawa , botoksiarze !!

  3. Bywam w tej galerii dość często i nie zgodzę się z tymi zarzutami. Ktoś ewidetnie chce zrobić czarny PR, niźli obiektywnie odnieść się do tematu. Żenujące…

  4. Nie wiem kto i czym może zachwycać się w markecie oświęcimskiego Carrefour”a?
    W mojej ocenie dobry jest tylko parking!!!
    Natomiast w hali marketu jak jest opiszę bardzo syntetycznie, bo nie wiem czy ktokolwiek czyta posty. Promocje w gazetce, a towarów zwykle NIE MA, na ogół w hali na środku czyli w rynku jest dość czysto ale generalnie panuje brud. Stoisko mięsno-rybne: w regałach nieład, smród wokoło, na stoisku ryb „ciemności egipskie”. Warzywa pod światłem wyglądają jakby się śmiały do klienta, bliżej popatrzeć…łzy klientowi leją się same. Inne regały charakteryzuje nieład i bajzel, łącznie z cenówkami. Ceny kosmiczne, promocje widmo. Dobrze wygląda ubrana ochrona, z pracownikami sklepu bywa różnie. Obsługa w BOK-generalnie do wymiany. Toalety= syf brud gnój. Ten market generalnie omijam z przyczyn j.w.

  5. Wędliny i warzywa rzeczywiście mają denne, ale brud, brak ciepłej wody i papieru w toaletach to nie problem Carrefoura, lecz szefostwa galerii Niwa, patrzącej tylko na zyski bez ponoszenia kosztów.

  6. Wędliny i warzywa rzeczywiście mają denne, ale brud, brak ciepłej wody i papieru w toaletach to nie problem Carrefoura, tylko szefostwa galerii patrzącej tylko na zyski, bez ponoszenia kosztów.

  7. Taaak. A te ciągle zmieniające się mniejsze sklepy, też oznaczają fajną lokalizację?
    Jak dla mnie, to raczej nie potrafią się tam utrzymać, ale to raczej wina wysokich opłat, jakie muszą płacić właścicielowi.
    Polecam blog „Przeliczeni”

  8. Mają słabe warzywa, dużo zepsutych. Jeśli chcą dorównać innym poważnym sklepom, muszą poprawić swój łańcuch dostaw.

  9. „Dlatego wciąż rozwijamy swoją ofertę, aby zainteresować takich klientów jak Pan Zuberek – dodaje Anna Polak, Head of Leasing w Master Management Group”.

Send this to a friend