Informacje

Magiczny Kraków – wykorzystaj jego potencjał!

Niezależnie od tego, czy planuje się przeprowadzenie rozbudowanej kampanii marketingowej, czy tylko wynajęcie reklamy wielkoformatowej dedykowanej do dużych miast, jaką jest np. billboard w Krakowie, warto pamiętać, że poza idealną grafiką – należy obrać dobrą strategię lokalizacyjną. Reklama zewnętrzna jest doskonałym sposobem na propagowanie własnej marki – dociera nawet do osób, które są dość trudnodostępną grupą docelową, czyli np. osób starszych, często nie korzystających z Internetu.

Billboard w Krakowie? Postaw na najlepszą formę reklamy zewnętrznej!

Reklama zewnętrzna, zwana także reklamą outdoorową, dobrze funkcjonuje w marketingu regionalnym. To gdzie stanie np. billboard w Krakowie jest uzależnione od lokalizacji reklamowanej firmy, natężeniu ruchu drogowego i pieszych, a także swoistej topografii miasta. Tablice reklamowe, City Lighty umieszczone na przystankach autobusowych i tramwajowych, nowoczesne wyświetlacze AdWalk to tylko niektóre z pomysłów na marketingowe wykorzystanie przestrzeni w dużych miastach. Aby sprawdzić jak wygląda przykładowy, skuteczny i rentowny billboard w Krakowie, można odwiedzić stronę: https://www.znajdzreklame.pl/billboardy/krakow

Czemu reklama outdoorowa jest tak skuteczna?

Dlaczego reklama zewnętrzna zwiększa sukcesy kampanii reklamowej? Odpowiedź na to pytanie wynika bezpośrednio ze stylu życia mieszkańców dużych miast. Wielu mieszkańców Krakowa każdego dnia spędza dużo czasu poza domem. Dojeżdżają do pracy, odprowadzają dzieci do szkoły i wybierają się na zakupy. Reklama zewnętrzna wykorzystuje tę sytuację – billboard w Krakowie jest kierowany do osób, które są w ciągłym ruchu.

Za skutecznością reklamy outdoorowej stoją liczby. Nawet 72% osób, które widzą billboard, często zatrzymuje się na zakupy w drodze do domu po pracy. To najlepszy moment, aby subtelnie zasugerować zakup określonego produktu, lub stworzyć u odbiorcy potrzebę, którą może spełnić w najbliższym sklepie lub centrum handlowym.  Średnio około 24% osób, które zobaczyły dobrze umiejscowiony billboard w Krakowie, została zmotywowana do zakupu prezentowanego produktu w najbliższym centrum handlowym, jeszcze tego samego dnia. Z kolei 34% osób, może rozważyć reklamowany produkt lub usługę w tym samym tygodniu, a 25% specjalnie uda się do sklepu po zakup reklamowanego artykułu lub skorzystanie z oferowanej usługi.

Pozostałe zalety jakie może przynieść billboard w Krakowie

Nowocześni mieszkańcy Krakowa, nie zawsze mają czas na wnikliwe badanie marek, opinii o danej firmie lub rodzaju oferowanych usług. Reklama outdoorowa udostępnia informacje o firmie i jej usługach w twórczy, atrakcyjny sposób. Styl i przekaz reklamy zewnętrznej jest równie istotny. Projekt reklamy powinien być czytelny, a także informować potencjalnych klientów o nazwie firmy, logo, danych kontaktowych i co mogą dla nich zrobić. Uzupełnia także kompleksową strategię mającą na celu zwiększenie rozpoznawalności marki. Praktycznie każdy, dobrze umiejscowiony billboard w Krakowie dostarcza ważnych informacji, nawet gdy odbiorcy są pochłonięci codziennymi sprawami. Na przykład, jeśli firma wprowadza na rynek nowy produkt lub usługę, reklama zewnętrzna jest idealnym sposobem na rozpowszechnianie tej informacji w celu uświadamiania klientów.

Aby dobrze zainwestować środki na reklamę outdoorową np. billboard w Krakowie, warto skorzystać ze strategicznie ustalonych lokalizacji reklamowych. Dobre agencje marketingowe wykorzystują analizę trendów zakupowych konsumentów i zaspokajają ich specyficzne potrzeby w zależności od lokalizacji – w tym wypadku w Krakowie.

art. powstał we współpracy z zamawiającym
Poprzedni artykułNastępny artykuł

Send this to a friend