Cracovia przedłużyła kontrakt ze sponsorem. Bukmacher STS będzie partnerem klubu przez kolejne lata.
Jeden z dwóch krakowskich klubów występujący w Ekstraklasie, Cracovia, przedłużył umowę sponsorską z firmą STS. Zgodnie z jej zapisami, największy polski bukmacher będzie wspierał z kolei najstarszy nieprzerwanie istniejący polski klub sportowy przez kolejne trzy sezony, aż do czerwca 2022 roku. Partnerzy współpracują ze sobą od 2016 roku.
Bukmacher STS wspiera polski sport już od wielu lat. Wypracował sobie miano największego prywatnego sponsora w tym zakresie (więcej o STS na https://www.legalni-bukmacherzy.org/kod-promocyjny-sts/). Współpracuje już m.in. z wieloma klubami piłkarskimi. Oprócz wspomnianej Cracovii, jest także głównym sponsorem Jagiellonii Białystok oraz oficjalnym bukmacherem Lecha Poznań, Korony Kielce, Pogoni Szczecin, Górnika Zabrze czy drużyn występujących w innych dyscyplinach, jak Asseco Resovia Rzeszów, PGE Vive Kielce oraz świeżo ukoronowany mistrz Polski w koszykówce – Anwil Włocławek. STS jest również partnerem organizacji i związków, które działają w skali ogólnopolskiej, jak i międzynarodowej, m.in. Reprezentacji Polski w piłce nożnej, Futsal Ekstraklasy, organizacji promującej walki MMA – KSW czy AGO Sports – polskiej organizacji e-sportowej, posiadającej sekcje w grach Counter-Strike: Global Offensive, Hearthstone i Fortnite Battle Royale.
Jak twierdzi Mateusz Juroszek, prezes STS, Cracovia jest dla kierowanej przez niego spółki bardzo istotnym partnerem, dzięki któremu dociera ona ze swoim przekazem do wielu kibiców w całym kraju. Dodaje, że spółka stara się wyróżniać swoim zaangażowaniem na tle pozostałych sponsorów. – Od 2016 roku zorganizowaliśmy szereg aktywacji skierowanych do fanów klubu. Liczymy, że w trakcie kolejnych trzech lat będziemy dalej wspólnie działać na rzecz rozwoju Pasów – dodał Juroszek po podpisaniu nowej umowy.
Bukmacher STS stara się podejmować takie działania marketingowe, które będą wykraczać ponad standardową ekspozycję logotypu. W ostatnim czasie wspólnie z klubami i kibicami z całego kraju bukmacher zrealizował wiele oryginalnych i pomysłowych projektów. M.in. w lutym 2019 roku kibice mogli dokonać personalizacji trykotów klubowych Cracovii, a koszty tej usługi w całości pokrył STS.
Przedłużenie dotychczasowej umowy zakłada przede wszystkim ekspozycję logotypu bukmachera STS m.in. na bandach reklamowych stałych i LED podczas spotkań rozgrywanych na stadionie im. Józefa Piłsudskiego. Telewidzowie zobaczą znaki firmowe STS podczas wywiadów, ponieważ będą one widniały na ściankach prasowych. Nie zabraknie również specjalnych publikacji na stronie internetowej klubu oraz współpracy w mediach społecznościowych. To jednak nie koniec atrakcji skierowanych do kibiców Cracovii. W trakcie niektórych meczów będą mogli oni bawić się w specjalnie przygotowanych strefach kibica. Natomiast gracze korzystający z oferty bukmachera otrzymają możliwość udziału w specjalnych zakładach na mecze Cracovii. Ponadto STS przygotowuje wiele innych akcji skierowanych do klubu oraz kibiców, w tym sporo wspólnych akcji marketingowych w trakcie trwania współpracy. Na razie jednak spółka nie ujawnia więcej szczegółów. Wiele z nich zapewne będzie miało miejsce już w trakcie nadchodzącego sezonu. Przypomnijmy, że edycja 2019/2020 piłkarskiej Ekstraklasy rozpocznie się już 19 lipca. Zespół Cracovii przygotowuje się obecnie do nowych rozgrywek i spotkania pierwszej rundy eliminacji do Ligi Europy z wicemistrzem Słowacji, DAC 1904.
Bardzo nas cieszy perspektywa kontynuowania umowy z STS. Współpraca dotychczas układała się wzorowo, a jej przedłużenie jest najlepszym tego dowodem – podsumował przedłużenie umowy wiceprezes klubu, Jakub Tabisz.
Bukmacher STS posiada zezwolenie wydane przez Ministra Finansów, dzięki czemu jest legalnym bukmacherem w Polsce. Gra w firmach nieposiadających takiego zezwolenia jest zabroniona i zagrożona karą. Hazard może uzależniać. Obstawiać zakłady mogą wyłącznie osoby pełnoletnie.
art. powstał we współpracy z zamawiającym